Szkolenie z "internetów"
Zapis najważniejszych informacji ze szkolenia http://www.flexiformday.pl/ ku pamięci:
- UX - User Experience
- Test optymalizacji mobilnej - https://search.google.com/search-console/mobile-friendly
- Search Console - https://www.google.com/webmasters/tools/
- PageSpeed Insights - https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/
- Książka Steve Krug - "Nie każ mi myśleć"
- Najważniejsze przy stronie WWW:
a) użytkownik
b) cel strony
c) dostosowanie (responsywność) - Analiza zachowań użytkowników - https://www.hotjar.com/
- Główne źródła n astronach:
a) wyszukiwarka
b) e-mail marketing - Przyciąganie userów:
a) SEM - marketing w wyszukiwarce
b) Video
c) Analityka
d) Social
e) SEO - optymalizacja pod wyszukiwarki - Udoskonalanie HTML - opcja w Search Console
- Video - opowiadaj historią, wzbudź zainteresowanie
- SEO:
a) na stronie (zawartość, technologia)
b) poza stroną (linki, media społ., reputacja) - e-mail marketing:
a) Get response - https://www.getresponse.pl/
b) Fresh Mail - http://freshmail.pl/
c) Sare - https://sare.pl/
d) MailChimp - https://mailchimp.com - https://brand24.pl/ - monitorowanie treści w internecie
- Analityka
a) Google Tag Manager - http://www.google.pl/intl/pl/tagmanager/
b) Google Optimize - https://www.google.com/analytics/optimize/
c) Google Surveys - https://www.google.com/analytics/surveys/
d) Google Analytics - https://www.google.com/analytics/
Komentarze
Prześlij komentarz