Instalacja Office 97 Access 97 na Windows 7
Zadziałało na wersji Windows 7 pro 32-bit:
- Zaloguj się jako Administrator Domeny (ja stworzyłem konto lokalne z uprawnieniami admina)
- Wyłącz UAC (Kontrola Konta Użytkownika)
- Wgraj wersję instalacyjną Office 97 Pro na dysk z Windows 7 i uruchom plik setup.exe (acmesetup.exe nie zadziała)
----> Tutaj już mi Acces 97 działał więc dalej nie instalowałem Service Pack'ów (SR) - Pobierz i zainstaluj Office 97 SR1. Uruchom ponownie komputer.
- Przy instalacji SR2 występuje znany błąd związany z plikiem Tahoma.ttf. Skopiuj tę czcionkę oraz jej wersję pogrubioną (Tahomab.ttf) z innego komputera z Windows 7. Uruchom ponownie komputer.
- Zainstaluj SR2. Uruchom ponownie komputer.
- Teraz przy próbie uruchomienia Access 97, pojawi się błąd grupy roboczej. W tym celu uruchom program Workgroup Administrator z folderu C:\program files\office 97\office, aby utworzyć lokalną grupę roboczą.
Komentarze
Prześlij komentarz