Instalacja Office 97 Access 97 na Windows 7

 Zadziałało na wersji Windows 7 pro 32-bit:

  1. Zaloguj się jako Administrator Domeny (ja stworzyłem konto lokalne z uprawnieniami admina)
  2. Wyłącz UAC (Kontrola Konta Użytkownika)
  3. Wgraj wersję instalacyjną Office 97 Pro na dysk z Windows 7 i uruchom plik setup.exe (acmesetup.exe nie zadziała)
    ----> Tutaj już mi Acces 97 działał więc dalej nie instalowałem Service Pack'ów (SR)
  4. Pobierz i zainstaluj Office 97 SR1. Uruchom ponownie komputer.
  5. Przy instalacji SR2 występuje znany błąd związany z plikiem Tahoma.ttf. Skopiuj tę czcionkę oraz jej wersję pogrubioną (Tahomab.ttf) z innego komputera z Windows 7. Uruchom ponownie komputer.
  6. Zainstaluj SR2. Uruchom ponownie komputer.
  7. Teraz przy próbie uruchomienia Access 97, pojawi się błąd grupy roboczej. W tym celu uruchom program Workgroup Administrator z folderu C:\program files\office 97\office, aby utworzyć lokalną grupę roboczą.

Źródło: https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/all/install-office-97-into-windows-7/96d537b0-e8c2-45ab-b640-8fbf36f45cff

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zły format daty korespondencja seryjna

Klucz Office 2013 - jak sprawdzić