Podczas otwierania pliku z lokalizacji sieciowej program pakietu Office działa wolno lub przestaje odpowiadać (zawiesza się)
Jeśli otwieranie pliku z zasobu sieciowego (np. plik Excela) trwa bardzo długo to zapewne jest to problem opisany poniżej:
tu jest rozwiązanie - trzeba zrobić wpis do rejestru: http://support.microsoft.com/kb/833041/pl?wa=wsignin1.0
W tym celu wykonaj następujące czynności:
tu jest rozwiązanie - trzeba zrobić wpis do rejestru: http://support.microsoft.com/kb/833041/pl?wa=wsignin1.0
W tym celu wykonaj następujące czynności:
- Zamknij programy pakietu Office.
- Kliknij przycisk Start, a następnie kliknij polecenie Uruchom.
- W polu Otwórz wpisz ciąg regedit, a następnie kliknij przycisk OK.
- Odszukaj i zaznacz kliknięciem następujący klucz rejestru:
Office 2003
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\11.0\Common\Open FindOffice 2007
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\12.0\Common\Open Find - Po zaznaczeniu klucza określonego w kroku 4 wskaż polecenie Nowy w menu Edycja, a następnie kliknij polecenie Wartość DWORD.
- Wpisz nazwę EnableShellDataCaching, a następnie naciśnij klawisz ENTER.
- Kliknij prawym przyciskiem myszy wartość EnableShellDataCaching, a następnie kliknij polecenie Modyfikuj.
- W polu Dane wartości wpisz wartość 1, a następnie kliknij przycisk OK. Uwaga Podanie w polu Dane wartości liczby innej niż zero spowoduje włączenie buforowania. Podanie liczby zero lub pozostawienie pola pustego (ustawienie domyślne) spowoduje wyłączenie buforowania.
- W menu Plik kliknij polecenie Zakończ, aby zakończyć pracę Edytora rejestru.
Komentarze
Prześlij komentarz